רשת ACE מעלה קמפיין בשיתוף ג. יפית

רשת ACE תשקיע כ-450,000 ₪ בקמפיין למאווררי התקרה של חברת אלקטרו-סטאר. הקמפיין יעלה בשיתוף ג. יפית ויכלול תשדירים בערוץ 2 ובערוץ 10. כמו-כן, קמפיין "אלקטרוסטאר באייס" כולל מודעות בעיתונות ותשדירי פרסומת ברדיו האיזורי.



בקמפיין תציג ACE באמצעות ג. יפית את מאווררי התקרה האיכותיים של חברת אלקטרו-סטאר. בתשדיר תסביר יפית את יתרונות השימוש במאווררים, שהפכו לפריט חובה עיצובי ולא רק פונקציונאלי ומשרתים אותנו היטב בכל שעות היממה. כמו כן, בשל איכותם, הפכו מאווררי אלקטרו-סטאר למוצר בעל שימוש ארוך-טווח, ומכאן למוצר ירוק וחסכוני.



לדברי אורית בניטה , מנהלת השיווק של רשת ACE, הבחירה בג. יפית להובלת קמפיין מאווררי סטאר הינה במטרה להעביר את המסר שמאווררי סטאר הם מוצרים איכותיים ואמינים. לדברי בניטה, בחרה רשת ACE לראשונה לשתף פעולה עם ג. יפית מאחר וזו נתפסת כמובילת דעה ומשדרת אמינות.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)