רשת ACE תשקיע כ-450,000 ₪ בקמפיין למאווררי התקרה של חברת אלקטרו-סטאר. הקמפיין יעלה בשיתוף ג. יפית ויכלול תשדירים בערוץ 2 ובערוץ 10. כמו-כן, קמפיין "אלקטרוסטאר באייס" כולל מודעות בעיתונות ותשדירי פרסומת ברדיו האיזורי.
בקמפיין תציג ACE באמצעות ג. יפית את מאווררי התקרה האיכותיים של חברת אלקטרו-סטאר. בתשדיר תסביר יפית את יתרונות השימוש במאווררים, שהפכו לפריט חובה עיצובי ולא רק פונקציונאלי ומשרתים אותנו היטב בכל שעות היממה. כמו כן, בשל איכותם, הפכו מאווררי אלקטרו-סטאר למוצר בעל שימוש ארוך-טווח, ומכאן למוצר ירוק וחסכוני.
לדברי אורית בניטה , מנהלת השיווק של רשת ACE, הבחירה בג. יפית להובלת קמפיין מאווררי סטאר הינה במטרה להעביר את המסר שמאווררי סטאר הם מוצרים איכותיים ואמינים. לדברי בניטה, בחרה רשת ACE לראשונה לשתף פעולה עם ג. יפית מאחר וזו נתפסת כמובילת דעה ומשדרת אמינות.