רשת "דומינו'ס פיצה" מעלה קמפיין טלוויזיה מיוחד לחג סוכות בהשקעה מדווחת של מיליון ₪

רשת "דומינו'ס פיצה" העלתה לרגל חג הסוכות קמפיין טלוויזיה בעלות משוערת של מיליון ש"ח, לרגל מבצע מיוחד לחג, אותו מוביל הסלוגן:"צמנו, כיפרנו, עכשיו אפשר לטחון". הרשת תציע ארוחה משפחתית בהנחה: 2 פיצות משפחתיות במחיר של 79.90 ₪ בלבד, לאחר הנחה.



סרטון הטלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוץ 2. כמו כן, תיערך הפצה רוויה ודיוור ישיר ללקוחות החברה.



בסרט הפרסום ידווח הקריין על המבצע המיוחד כשברקע פיצות מבעבעות ומעוררות תאבון על המרקע.



יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו' ס פיצה: "אנחנו יוצאים במבצע משפחתי ליושבי הסוכה, שרוצים ליהנות מארוחה משביעה ומזינה לכל המשפחה".



רשת "דומינו'ס פיצה" מונה 27 סניפים הפזורים מהקריות ועד אילת, וכן סניף אינטרנט נוסף: www.dominos.co.il

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל