רשת "הצורפים" משיקה מותג חדש "הצורפים קאזה", בהשקעה של 2 מליון ₪.
מהחברה נמסר כי "המותג החדש יתאפיין בעיצובים צעירים ועדכניים, ויציע מגוון רחב של מוצרי עלית לבית, המבטאים ידע ומורשת עיצובית שנשתמרה במשך מאות שנים, כולל בשלב ההשקה.
יעקב מרדינגר מבעלי רשת הצורפים אמר היום כי "המותג החדש יהווה כ- 20% מפעילות הרשת". לדבריו: "צפי המכירות של הקולקציה החדשה נאמד בכ- 5 מליון ₪, לשנת הפעילות הראשונה, עם צפי הכפלת המכירות מידי שנה".
חברת "הצורפים" הוקמה בשנת 1952, ע"י משפחת מרדינגר. הרשת מונה 10 סניפים ברחבי הארץ, הכוללים למעלה מ- 5000 פריטים, בנוסף לחנות באיטליה המשמשת כמרכז הפצה סיטונאי לכל אירופה.
הרשת מגלגלת מחזור של כ – 100 מיליון ₪ בשנה, כאשר 50% ממחזור המכירות מהווה יצוא לארה"ב, אירופה, דרום אפריקה, אוסטרליה, ודרום אמריקה. כמו כן, מפעילה החברה, מפעל לעיצוב וייצור מוצרי כסף, המעסיק כ – 200 עובדים וממוקם בכפר הכסף בכפר דניאל.