רשת "מחסני תאורה", יוצאת השבוע בקמפיין רחב היקף, לרגל השקת קולקציית תאורת גן ומאווררי תקרה, בהשקעה כוללת של כ- 500 אלף דולר.
הקמפיין, שיעלה בכיכובו של פרזנטור הרשת מיקי בוגנים, תחת הסלוגן: "באתי נדלקתי",נערך ע"י משרד הפרסום "ענבר מרחבי שקד", כולל: סרטון טלוויזיה שישודר בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ המוסיקה ויחשוף פריטים חדשים, במחירים אטרקטיביים במיוחד.
כמו כן, הקמפיין כולל: מודעות צבע בעיתונים, במגזינים, שלטי חוצות ומסע קד"מ רחב, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
במסגרת הקמפיין שיעלה במשך שבועיים , תצא רשת "מחסני תאורה" במבצע מכירות, אשר במסגרתו תינתן הנחה של עד 70% על כל גופי תאורת הגן ומאווררי התקרה, מקולקציית קיץ 2008 .