רשת "ניקולטי", המותג האיטלקי הבינלאומי למערכות ישיבה יוקרתיות , ממשיכה את ההצלחה מהשנה החולפת ובימים אלו יוצאת לדרך בקמפיין חגים בתקציב העומד על 2 מיליון שקלים.
מאיר עובדיה מנכ"ל הרשת: "יצאנו מנקודת הנחה שישראלים אוהבים לחדש את הבית לפני החגים והחלטנו לאפשר רגע לפני כולם, טעימה ראשונה מקולקציית הסתיו של ניקולטי ,השמה דגש על איכות ויוקרה ללא פשרות המאפיינים את המותג האיטלקי"
"למרות התחרות הגדולה שיש בענף וייבוא זול מסין, הקונים הפוטנציאליים מעדיפים את האיכות ללא תחרות והאחריות הניתנת להם אצלנו ", מוסיף מאיר עובדיה , מנכ"ל הרשת, "ולאור הנתונים הללו, ראינו לנכון לחדד את המסר הזה כבר בקמפיין לקראת החגים".