רשת "תיק ותיק", הכוללת 16 סניפים עברה בשנה האחרונה תהליך של מיתוג מחדש ושינוי קונספט שיווקי. מהרשת נמסר כי עד לפני שנה נמכרו בחנויות הרשת תיקים לנשים וגברים תוך פניה לקהל מבוגר בדרך כלל ובעיצובים שמרניים. בשנה האחרונה עם שינוי הבעלות על הרשת החל תהליך רחב היקף הכולל מיתוג מחדש של הרשת, עיצוב החנויות, והבאת קולקציות בינלאומיות חדשניות, שינוי תמהיל המוצרים והרחבת פעילות בתחום אביזרי אופנה. כל זאת במטרה להרחיב את מעגל הלקוחות ולפנות גם לקהל צעיר יותר.
לאחרונה נחנכו 2 חנויות קונספט של הרשת בנס ציונה ונתניה בהשקעה של חצי מיליון דולר. החנויות מעוצבות עם אלמנטים של תאורה בכל מדף , רצפה שקופה ובתוכה דגמים חדשים בדומה לבתי אופנה בעולם.