רשת אופנת Z'MAM לצעירים יוצאת השבוע במסע פרסום רחב, להשקת הקולקציה החדשה, בהשקעה של כחצי מיליון דולר. הקמפיין נערך על ידי האסטרטג איתי אטיאס, וכולל: קטלוג שיופץ בקרב כ-100 אלף צעירים וצעירות, מודעות במגזינים ובעיתונות יומית, שלטי חוצות, אירועים תקשורתיים לקהל היעד, תצוגות אופנה ומסע קד"מ רחב.
הסלוגן של הקמפיין: "LOVE ME, LOVE ME NOT – I DON'T CARE".
לדברי אבי מלכה, בעלי רשת MAM'Z: "קהל היעד של המותג נע בין גילאי 15-27, כאשר הדגש הפרסומי הוא על טווח הגילאים 18-22".
לדבריו: "קהל היעד הזה מחפש עניין ומשמעות ונמצא בתקופה של מהפכי נפש ושינויים מתמשכים, מאמין שלא איכפת לו מה יחשבו עליו ואם יאהבו אותו, למרות שיודע שהדבר לא נכון. ולכן, מתוך הבנת קהל היעד, מציג המותג את המסר שאנחנו איתך בכל מצב, לא שופטים אלא באים להקנות ערכים ותפיסת עולם שבא כל אחד יכול להימצא בטריטוריה שלו, ושם לעצמו כמטרה להוביל ולהכתיב סגנון ייחודי".
עוד הוסיף מלכה כי הקמפיין ידגיש את המסר, כי מדובר ברשת המעצבת קולקציות מוגבלות, סדרתיות, המתחלפות מידי שבוע, קולקציית יוניסקס רחבה, אביזרי אופנה והנעלה.
רשת MAM'Z מונה 7 סניפים ומתעתדת עד סוף שנת 2007 להגיע ל- 20 סניפים ברחבי הארץ.