חברת ראלקו מוצרי צריכה, יבואנית שארפ בישראל, יוצאת בקמפיין פרסום חדש עבור סדרת מסכי הענק שלה. הקמפיין, באמצעות ראובני – פרידן נאמד בכ- 1.5₪ והסלוגן שילווה אותו הוא: "שארפ , יותר טוב משלך".
בקמפיין, שיכלול חמישה סרטונים קצרים, יככבו 5 דמויות מרכזיות הבאות להמחיש את גודלו של המסך : "הגמד" שיגלם השחקן אלעד צפני (האח הגדול), "אוהד הכדורגל", "זמרת האופרה" , "הפולנייה" ועוד, הדמויות יציגו סיטואציות יומיומיות מחייהם בתוך המסך הענק, תוך השתאות מגודל המסך
לדברי מייק איילון מנהל תחום מסכי ה-LCD בקבוצת ראלקו: " האסטרטגיה הפרסומית שעומדת מאחורי הקמפיין היא הדגשת הגודל העצום של הטלוויזיות והעובדה, שכעת כמעט כל אחד יכול לרכוש טלוויזיית ענק לביתו".