עלית קפה, תעלה בסוף השבוע הקרוב קמפיין חדש למותג הקפה המוביל בישראל – "קפה טורקי עלית". הקמפיין שהופק על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, יתמקד בטלוויזיה ויעסוק בתכונות המעוררות של קפה טורקי עלית.
בסרטון תככב דמותו של הקפטן (יובב רפאלי) המובילה בשנים האחרונות את הקמפיינים לקפה טורקי עלית. הקמפיין יעלה בסוף השבוע וישודר בערוצים 2, 10 ו- 24 למשך כשלושה שבועות.
כמה נתונים אודות שוק הקפה הטורקי:
• עלית קפה מובילה את קטגוריית הקפה הקלוי עם נתח שוק שנתי של 79.5% (נתוני נילסן 2006, כספי).
• 60% מצרכני קפה טורקי שותים 3 עד 5 כוסות קפה בשבוע.
• 60% מצרכני הטורקי שותים אותו כקפה בוץ, 35% שותים את הקפה הטורקי כקפה מבושל (גם בבית), 5% שותים את הקפה הטורקי גם כבוץ וגם כמבושל.
• בכל שנה נלגמות כ- 625 מיליוני כוסות של קפה טורקי עלית.