שטראוס בקמפיין אינטראקטיבי לצעירים למסטיק Must של עלית

חברת שטראוס יוצאת בקמפיין אינטראקטיבי פורץ דרך וראשון מסוגו בישראל שעושה שימוש בטכנולוגיית ה- behavior עם חברת הפרסום והשיווק לצעירים – לעומק התודעה.



עלות הקמפיין: 100,000$



בהמשך לקמפיין הטלוויזיה בו נחשפים למערכת היחסים בין הפרזנטור למסטיק שלו יעלה קמפיין אינטראקטיב בטכנולוגיה החדשנית, behavior, המאפשרת לזהות את הגולש ולהגיש לו בכל פעם קריאייטיב אחר בכל אתר שהוא גולש.



מדובר בקמפיין בהמשכים בו נוצרת מערכת יחסים ממושכת בין הגולש לדמות המסטיק שבבאנר, מערכת יחסים המתאפשרת בזכות הטעם של מסטיקmust long last שנמשך ונמשך. בפעם הראשונה שייחשף הגולש לבאנר הוא יתחיל את מערכת היחסים עם המסטיק. לאורך השבוע בכל פעם שהגולש ייכנס לאחד האתרים, הבאנר החכם יידע לזהות אותו להגיש לו בכל פעם את הקריאייטיב הבא בסדרה ואפילו לפנות אל הגולש בשמו הפרטי. המסטיק יזמין את הגולש למספר משחקים בו יוכל לצבור נקודות. הגולש שיצבור את מספר הנקודות הגבוה ביותר יזכה בכרטיס טיסה זוגי לפריס.



כנסו ושחקו: אולי תרוויחו טיסה לפריז – https://strauss-group.com/mustlonglast?gclid=CKT6zvKq35wCFQoUzAodyQvxjQ



קמפיין זה יעלה באתרים: וואלה, נענע, msn, fxp

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)