שטרית מדיה גרופ משיקה קמפיין פרסום לרדיו eco99fm, הרדיו הירוק הראשון בישראל

משרד הפרסום SMG אשר גם מתג את הרדיו החדש עולה בקמפיין חדש לרדיו eco99fm, הרדיו הירוק הראשון בישראל. התחנה החדשה שהושקה, מקבוצת "רדיו ללא הפסקה", הינה תחנה ירוקה ראשונה מסוגה בישראל ותכניה יעסקו בנושאי איכות הסביבה והגברת הפעילות הסביבתית של המאזינים. הקמפיין בעלות של כמיליון שקל יתמקד בטלביזיה, שילוט חוצות ומודעות בעיתונות הארצית.



במרכז הקמפיין דמויות ירוקות שהם שילוב של קומיקס ואקולוגיה . שני עולמות תוכן המעבירים את המסר הירוק ע"י יצירת אינטגרציה למסר הייפ צעיר, חמוד ויז'ואל שמושך את העין.



האג'נדה של התחנה היא העלאת המודעות הסביבתית והעברת תכנית ומסרים ירוקים שיסייעו לחנך את דור המאזינים של התחנה. הפיכת התחנה לירוקה משרתת מגמה שמראה שעסקים מגיבים ישירות לסגנון החיים הניו-אייג' י



אריזת הרדיו החדשנית נוצרה על ידי: עופר מאירי ולירן אלטמן כדורי מנהל הפרומו של הרדיו.



מישל קרמרמן, מנכ"ל אקו 99 FM : "הקמפיין מעביר בהצלחה את מהות החוויה של רדיו ירוק ראשון בישראל. המשלב בין: אג'נדה ירוקה, מאזינים ורדיו מוביל , בצורה המייצרת בולטות וסקרנות ".



המגמה הירוקה תפסה תאוצה בשנים האחרונות בעולם כולו, ולכן שמה לה למטרה התחנה הפיכת נושאים ירוקים ליותר ידידותיים למאזינים, ונגישים על ידי הדגשת התועלת האישית והמיידית של כל אחד ואחד לנושאי איכות הסביבה.


התחנה תשדר תוכניות המשלבות את האג'נדה הירוקה לאורך לוח השידורים החדש, תוך שילוב פרויקטים רדיופוניים ייחודיים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)