חיים קרופסקי, מנכ"ל ישראכרט הודיע היום על מימוש שיא למבצע החג של ישראכרט עם רשת סטימצקי: כ-50 אלף לקוחות מימשו את מבצע הכוכבים של ראש השנה ורכשו בסטימצקי עשרות אלפי ספרי בישול, מדריכי טיולים וספרי ילדים בתמורה ל-20 שקלים ו-20 כוכבים.
קרופסקי מסר כי לקראת ערב החג נרשמו ביקושי שיא בקרב לקוחות ישראכרט בכל רשת סטימצקי וכי המבצע נערך במשך 10 ימים בלבד – מ-2 בספטמבר ועד ערב החג ב-12 לחודש. היקף המימוש המבצע נאמד בלמעלה ממיליון שקלים – סכום שיא למבצע בודד.
עוד ציין קרופסקי כי ישראכרט ממשיכה באסטרטגיה השיווקית במסגרתה מוצעים ללקוחות מאות מבצעים אטרקטיביים במסגרת שנת הכוכבים ומאפשרים ללמעלה משני מיליון לקוחות החברה "ליהנות מהחיים".