לראשונה מאז הקמתה לפני למעלה מ- 70 שנה מעלה בימים אלה חברת "מעדני מיקי" מהמובילות בארץ בתחום ייצור סלטים מצוננים – קמפיין פרסומי על גבי קירות שילוט ענקיים (בין 120 מ"ר ל- 250 מ"ר) של חברת נור סטאר בשבעה מקומות ברחבי הארץ.
הפרסום על גבי שילוט החוצות של נור ממוקם ב-7 מקומות אסטרטגיים לחשיפה: 2 במחלף קק"ל על נתיבי איילון לקראת מחלף שבעת הכוכבים על נתיבי איילון בצומת תל השומר, בצומת גהה, בקניון הנגב בבאר שבע ובאירפורט סיטי הנמצא בסמוך לשדה התעופה בן גוריון.
קמפיין שילוט חוצות עולה במקביל לקמפיין הפרסום בטלוויזיה (ערוץ 2 ו- 10 ) בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל לאחר זכייתה של "מעדני מיקי" במקום הראשון במבחני טעם עיוורים של החומוס והטחינה שבוצעו ע"י חב' המבחן של המדינה.