חברת קוקה-קולה ישראל תצא בחודש יוני בקמפיין חדש לסדרת המשקאות קינלי עדין בטעמי פירות, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הקמפיין, תחת הקונספט Less is More, ישים דגש על ייחודה של סדרת המשקאות שהושקה בישראל לפני שנה והינה מופחתת סוכר, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל .
את הקמפיין תוביל דוגמנית העל שירלי בוגנים, אשר באמצעותה יודגש המסר Less is More. בוגנים תיראה לאורך סרט הטלוויזיה כשהיא מורידה איפור ותכשיטים, עד שלבסוף היא נשארת ללא כל תוספים, יפה וטבעית.
בוגנים בת ה-33, המיוצגת על ידי סוכנות יולי, היא דוגמנית מצליחה ונחשבת ביותר בקנה מידה בינלאומי , ונחשבת לאחת הדוגמניות הישראליות המצליחות ביותר בעולם כיום.