הדוגמנית הבינלאומית שירלי בוגנים תוביל את קמפיין הפרסום החדש של חברת ניוואה להשקת קולקציית השפתונים הייחודית NIVEA EXTREME RESIST LIP GLOSS.
בוגנים אשר מובילה את הקמפיין העולמי של הסדרה, תחת המותג ניוואה, תככב גם בקמפיין אשר יכלול פרסום בטלוויזיה, מודעות בעיתונות ובמגזינים, קמפיין אינטרנט ופרסום בנקודות מכירה.
סך ההשקעה בקמפיין ההשקה , אשר עולה באמצעות חברת אלפא קוסמטיקה יבואנית ומשווקת ניוואה בישראל, נאמדת ב 1.2 מיליון ₪.
קמפיין הפרסום הינו במסגרת מהלך ההשקה הכולל של קולקציית השפתונים החדשה של ניוואה. הקולקציה כוללת שפתונים בשישה גוונים שונים.