שיר אלמליח תקבל 150 אלף ש"ח עבור קמפיין לי קופר

הדוגמנית שיר אלמליח נבחרה זו עונה רביעית ברציפות כפרזנטורית של מותג הג'ינסים המוביל לי קופר. אלמליח תקבל 150 אלף ₪ עבור קמפיין עונת סתיו-חורף 2018/19.



לאחר 3 עונות מוצלחות בהם כיכבה בקמפיינים של לי קופר, יעלה קמפיין נוסף בכיכובה של שיר אלמליח באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בתקציב של כ-3 מיליון ₪ ויכלול בין היתר: סרטון טלוויזיה, פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור.



לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "לאור הצלחת הקמפיינים המשותפים עם שיר אלמליח וצמיחת המותג ב שנתיים האחרונות , אנחנו שמחים להמשיך עמה לעונה רביעית לסתיו-חורף 2018/19. שיר אלמליח אהובה על הקהל, מייצגת ומעבירה את ערכי המותג". לדבריו: "אנחנו משוכנעים שהקמפיין החדש ימשיך את המגמה ויחזק את ערכי המותג".



שיר אלמליח (28) הצטלמה למפיינים ברחבי העולם ביניהם של חברות האופנה דולצ'ה וגבאנה, שאנל, וטום פורד. כמו כן, הצטלמה למגזינים כמו המגזין האמריקאי "GQ", המגזין האמריקאי "קוסמופוליטן", מגזין"Marie Claire", "Elle" ועוד.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)