שיתוף פעולה בין "השף הלבן" של תנובה ורשת הקונדיטוריות "לחמי" – בשיווק מתוזמן לחג השבועות

תנובה נערכת לחג שבועות ומשיקה כעשרה מוצרים חדשים. כמו כן נחתם הסכם שיתוף פעולה בין "השף הלבן" של תנובה ורשת הקונדיטוריות "לחמי".להשקת פשטידות מוכנות טריות שימכרו ברשתות השיווק. לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "מטרתנו להפוך את חג שבועות לפלטפורמה שיווקית שתדגיש את השימוש היומיומי בגבינות תנובה".


אנו עושים זאת בעזרת חוברת המתכונים המסורתית שתישאר בבתים במהלך כל השנה ובאמצעות קמפיינים לשף הלבן ולפיראוס המעודדים צריכת גבינות ושילובם בתפריט היומי תוך שימת דגש על נוחות, קלות ההכנה ואחוזי השומן הנמוכים".

אולי יעניין אותך

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
h2
מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת