שלושה סטארט-אפים עלו לגמר התחרות של TheMarker בשיתוף מיקרוסופט ישראל

עשרות סטארט- אפים הגישו את מועמדותם לפרויקט הסטראט אפ המבטיח לשנת 2006 של


TheMarker בשיתוף מיקרוסופט ישראל. לאחר מיון ראשוני נבחרו 10 חברות בלבד ומתוכן נבחרו 3 הסטארט- אפים שעלו לשלב הגמר ויתמודדו על התואר הסטארט-אפ המבטיח 2006.



שלוש החברות שנבחרו – Double Fusion , Approtect ו Hiro Media יזכו להציג בפני חבר שופטים בינלאומי את חזונן העסקי והטכנולוגי, במסגרת כנס TheMarker Com.Vention בשיתוף Orange שייערך ב-1-3 לאפריל 2006.



חברת הסטארט אפ Double Fusion מעניקה למפרסמים אפשרות לשלב בצורה קלה ואפקטיבית, מסרים שיווקיים ופרסומיים במדיה האטרקטיבית ביותר למתבגרים ובני נוער- משחקים אינטראקטיביים. חברת הסטארט אפ Approtect מעניקה לחברות תוכנת הגנה אנטי- פיראטית מתקדמת ביותר אשר מגנה בצורה יצירתית על זכויות יוצרים ברשת .



חברת הסטארט אפ Hiro Media מפתחת פטנט המשלב תוכנה, שמאפשרת ליצרני תוכן וחברות מדיה להרוויח מתכנים מבוססי ווידיאו, בלי קשר למקור ההורדה של הקבצים.




במסגרת הפרויקט הוזמנו חברות הסטארט-אפ, אחרי שלב השקעות הון סיכון, להגיש תקציר מנהלים של המוצר או הטכנולוגיה שפיתחו. המוצר או הטכנולוגיה צריכים לעסוק בתחומים הקשורים באינטרנט ביניהם, מנועי חיפוש איתור ואחזור מידע באינטרנט, אבטחת מידע אישית באינטרנט, פרסום ושיווק On Line . תקצירים שעברו את הסינון הראשוני הוגשו לוועדת מומחים בתחום ההון סיכון והטכנולוגיה, ביניהם : שמחה פונדרו"ח שותף KPMG סומך חייקין, רונן סמוכהמנהל קבוצת .Net מיקרוסופט, ברק שיין מנהל פיתוח עסקי ISVs and Emerging Business מיקרוסופט, שלמה גרדמןיו"ר פורום מנכ"לי ההיי-טק וגליה ימיניעורכת מדור הייטק והטלקום ב- TheMarker .



החברה שתציג את המוצר או הטכנולוגיה שימצאו כבעלי הפוטנציאל הרב ביותר תוזמן לפגישה במטה מיקרוסופט ברדמונד, ארה"ב ולהצטרף לתוכנית מיקרוסופט לשיתוף פעולה עם חברות סטארט אפ.



התוכנית, אותה השיק ביל גייטס בישראל באוקטובר שנה שעברה, מתמקדת באיתור אקטיבי של הזדמנויות עסקיות לשיתופי פעולה טכנולוגיים ועסקיים בין מיקרוסופט וחברות סטארט אפ ישראליות במגוון תחומים. הניהול וההובלה של התוכנית מתבצעים במיקרוסופט ישראל בצמוד להנהלת החברה ברדמונד, עובדה המשקפת את תשומת הלב והרצינות שמפנה מיקרוסופט לחברות ישראליות.



במסגרת התוכנית, החברה שתבחר כסטארט אפ המבטיח 2006 תוכל להסתייע במיקרוסופט בידע ובהכוונה במספר תחומים לרבות: ייעוץ טכנולוגי על מוצרי מיקרוסופט, חשיפה מוקדמת של מוצרים עתידיים ומפת הדרכים של מיקרוסופט, ייעוץ טכני סקירת ארכיטקטורת הפיתוח, הדרכה וייעוץ בתחומי הגנה על קניין רוחני ומודלים של רישוי.



כמו כן, אם החברה תימצא מתאימה היא תוכל ליהנות משיתוף פעולה עסקי עם מיקרוסופט שיבוא לידי ביטוי בשיווק ויחסי ציבור משותפים, פיתוח עסקי וחשיפה נוספת לשוק הבינלאומי. מיקרוסופט אף תמליץ בפני המדען הראשי להעניק סיוע לחברה הזוכה במסגרת תוכנית "תנופה" המאפשרת לחברות ליהנות ממענקים בגובה של עד .$50,000



הכנס, TheMarker Com.Vention בשיתוף חברת Orange יערך בתאריך ה-1-3 לאפריל 2006 ויתחיל בקוקטייל חגיגי, של בכירי עולם העסקים, האינטרנט, המדיה והיי-טק במוצ"ש בהשתתפות האורח המרכזי סיימון לוין, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של Yahoo באירופה, המזה"ת ואפריקה .



יושבי הראש של הכנס הם ד"ר יוסי ורדי, גורו האינטרנט הישראלי וגיא רולניק המייסד של TheMarker. זוהי הפעם הראשונה בו יגיעו לישראל לכינוס מקצועי נבחרת כה גדולה, מגוונת ומשפיעה בתחום האינטרנט.

אולי יעניין אותך

 שמש, קרדיט צילום אלן צצקין (1)
 למבז בעלי חברת LDB להשקעות בנדלן ופיננסים - צילום יחסי ציבור
15457picaaa1
אסטרטג בנשמה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל
 זהבי במילואים - צילום פרטי (1)
dolphin logo