שלושה קמפיינים חדשים בפריסת חדרי הכושר של Terraboost. חברת המדיה הבינלאומית, אשר נחתה בארץ לפני כחצי שנה, פרסה את המדיה בנקודות אסטרטגיות בתוך חדרי כושר ובקניונים בפריסה ארצית. הקמפיינים כוללים את דלתא, המפרסמת את סדרת ההלבשה התחתונה "nearly nude", קמפיין של JB Jewelers עם מותג השעונים CHOPARD, וגלובוס גרופ עם הסרט ההוביט.
חברת Terraboost מספקת לנחשפים בארץ פתרון לשמירת ההגיינה, וזאת על ידיי סנטייזר לחיטוי הידיים עם ריח מרענן. במקביל המתקן יודע לשדר פרסומות בצורת וידאו (און-ליין)