שלמור אבנון עמיחי מוציא קמפיין ראשון שלו לסימילאק

קמפיין ראשון לסימילאק, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי ובהשקעה של כ- 5 מיליון ₪. הקמפיין, תחת הסיסמא: "סימילאק, נחקר מדעית יותר מכל תרכובת מזון לתינוקות הנמכרת בישראל", יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים ובאתרי אינטרנט מובילים.



שרון אלון, מנהלת יחידת התזונה באבוט ישראל, יצרנית סימליאק מציינת: "הקמפיין מדגיש את הבידול של מותג סימילאק, המושתת על מחקרים מדעיים יותר מכל תרכובת מזון לתינוקות, הנמכרת בישראל, ולכן טבעי שאמהות רבות בישראל בוחרות בסימילאק, כמו גם מיליוני אמהות בעולם".



עוד מסרה אלון כי הקמפיין מדגיש את חשיבות הבחירה בתרכובת מזון לתינוקות, אשר מבוססת על מחקר ופיתוח מדעי, זאת לעומת בחירות אחרות של הורים, שהינן מהותיות פחות ולא מצריכות את אותה תשומת לב מרבית, לדוגמא: בחירה בצעצוע, בבגד וכו'.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)