רשת מסעדות אל גאוצ'ו, המתמחה בבשר, יוצאת ביוזמה שיווקית חדשה ותחלק ללקוחותיה אריזות אישיות של מסטיק אורביט ווייט בסוף הארוחה. שיתוף הפעולה נעשה מול מותג אורביט.
בדרך זו ממנפת רשת המסעדות את הטרנד הבריאותי של מסעדות בארה"ב ובאירופה, אשר החליפו את הסוכריות הסטנדרטיות המוגשות עם החשבון במסטיק אורביט ללא סוכר, התורם לניקיון השיניים והיגיינת הפה. האריזות האישיות, המכילות 2 מלבניות של אורביט ווייט יחולקו בכל סניפי אל גאוצ'ו ברחבי הארץ לאחר כל ארוחה.