חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג לבית, משיקה קו פתרונות רחב חדש ובלעדי לכל סוגי הלקוחות, ברמות מחיר שונות, כשהקונספט המוביל הינו "מבינים איך אתה מרגיש" עם השקת קו המוצרים לקיץ 2007.
רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן Carrier אומר: "האסטרטגיה החדשה מעמידה את הצרכים האישיים וההיבטים האמוציונאליים של הלקוח במרכז, כאשר נושא ה"תחושה" וההבנה, שתדיראן Carrier שותפה להן, נבחר כקונספט מוביל".
הקמפיין, שיעלה השבוע בהשקעה של 4 מיליון ₪, נערך באמצעות משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס", תחת הכותרת החדשה: "תדיראן Carrier מבינים איך אתה מרגיש".
מסע הפרסום, מבוסס על 2 סרטונים, בני 15 שניות כל אחד, הגורמים לצופה להזדהות עם המאפיינים של "תחושת" החום והלחות בקיץ, באמצעות צילומי קלוז אפ, של הדוגמן והדוגמנית.
הקמפיין כולל: סרטוני טלוויזיה בערוץ 2 וערוץ 10, מודעות בעיתונות הארצית, עיתונות מקומית ועיתונות לייף סטייל, שילוט חוצות על גבי "בילד בורדס" ענקיים ברחבי הארץ ונראות כוללת לצד פעילות קד"מ ענפה, בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
עוד מוסיף בן דוד כי "הקמפיין מהווה המשך למהלך האסטרטגי שהחל בקיץ אשתקד, בו יצרה תדיראן Carrier שפה תקשורתית חדשה, התומכת בהעברת מסרים חדשניים בשוק פתרונות המיזוג בארץ, תוך התמקדות בקהלי היעד: הצרכן הסופי, הקהל המקצועי ורשתות החשמל".