רשת "מחסני תאורה", הרשת המובילה בישראל בתחום התאורה, מסכמת קמפיין מוצלח למבצע "מנורה שניה בשקל". המבצע לווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום של הרשת ענבר/מרחב/שקד, בכיכובם של בעלי הרשת, נרי ואיציק חיימוב, כקבצנים.
בעקבות המבצע, הרשת מדווחת על גידול של מעל 30% במכירות, ומעל 10,000 נברשות ומנורות קיר, שנמכרו, תוך שבוע, במסגרת מבצע ה- "מנורה שניה בשקל".
איציק חיימוב, יו"ר רשת מחסני תאורה, מסר: "מדובר בתוצאות חסרות תקדים עבור הקמפיין, שהשיג הרבה מעל הציפיות שלנו. יצאנו לדרך עם קונספט הקבצנים בכיכובנו כאנקדוטה וקוריוז, והשגנו נתונים מעל לכל ציפיותנו. ולסיכום, ביקשנו בקמפיין שקל וקיבלנו בסוף כמה מיליונים.."