תוצאות חסרות תקדים לקמפיין הקבצנים של "מחסני תאורה" עבור מבצע "מנורה שניה בשקל"

רשת "מחסני תאורה", הרשת המובילה בישראל בתחום התאורה, מסכמת קמפיין מוצלח למבצע "מנורה שניה בשקל". המבצע לווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום של הרשת ענבר/מרחב/שקד, בכיכובם של בעלי הרשת, נרי ואיציק חיימוב, כקבצנים.



בעקבות המבצע, הרשת מדווחת על גידול של מעל 30% במכירות, ומעל 10,000 נברשות ומנורות קיר, שנמכרו, תוך שבוע, במסגרת מבצע ה- "מנורה שניה בשקל".



איציק חיימוב, יו"ר רשת מחסני תאורה, מסר: "מדובר בתוצאות חסרות תקדים עבור הקמפיין, שהשיג הרבה מעל הציפיות שלנו. יצאנו לדרך עם קונספט הקבצנים בכיכובנו כאנקדוטה וקוריוז, והשגנו נתונים מעל לכל ציפיותנו. ולסיכום, ביקשנו בקמפיין שקל וקיבלנו בסוף כמה מיליונים.."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן
נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM