תורו של הטניס: סוני אריקסון יוצאת בקמפיין תדמיתי ונותנת חסות על סבב הטניס הבינלאומי לנשים, ה-WTA



ברס אלקטרה תקשורת סלולארית יבואנית Sony Ericsson בישראל, יוצאת בקמפיין פרסום תדמיתי למכשיר הסלולאר K800i בישראל. זאת לרגל הכתרתו כמכשיר הטוב ביותר לשנת 2007 בתערוכה היוקרתית ה-3GSM בברצלונה. תקציב הקמפיין- 900,000 ₪.


טלפון המצלמה K800i של סוני אריקסון שהושק לפני מספר חודשים, הינו טלפון סלולארי חדשני הממותג כ- Cyber-shot™, מותג הצילום של מצלמות סוני ובעל איכות צילום גבוהה במיוחד. הקמפיין שילווה את ההשקה יכלול סרטון טלוויזיה בכל ערוצי השידור המסחריים הישראליים- בערוץ 2, 10 ובאתרי חדשות מרכזיים באינטרנט. על הפקת הקמפיין אחראי משרד הפרסום זרמון גולדמן.


שתי טניסאיות מקצועיות מצמרת הסבב העולמי נבחרו להוביל את הסרטון החדש, במסגרת החסות שלקחה סוני אריקסון על סבב הטניס הבינלאומי לנשים, ה-WTA. בעלילת הפרסומת, שתי הטניסאיות משחקות טניס ומזנקות על גגות ניו-יורק. ברגע שבו אחת מהן מזנקת באוויר בין בניין לבניין כדי להספיק ולהכות עם המחבט בכדור, צופה בה מחלון הבניין בחור צעיר המשוחח ב-K800i שלו, ובשנייה אחת הוא הופך את המכשיר למצב מאוזן (כמו מצלמה דיגיטלית רגילה) ומנציח את הרגע.



"בזכות תכונות הצילום המתקדמות של המצלמה שבמכשיר ובזכות מהירותה", מסביר מיקי ברקן, מנכ"ל ברס אלקטרה תקשורת סלולארית, יבואנית סוני אריקסון בישראל, "גם בזמן פעילות אינטנסיבית שבמסגרתה הדברים מתרחשים במהירות של שניות וחלקיקי שניות, לא מפסידים את הדברים המתרחשים בהבזק העין, אלא ניתן להנציח אותם. המסר הוא שעם K800i לא מחמיצים אף רגע בחיים, והטניסאיות המונצחות בפעולה באוויר ממחישות זאת. מי יודע, אולי בעתיד סוני אריקסון ישקלו לשלב את שחר פאר בפרסומת למוצריה".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)