תכלית תעודות סל יוצאת בקמפיין תדמיתי רחב באינטרנט

תכלית תעודות סלמקבוצת מייקל דיוויס ותכלית בית ההשקעות יוצאת בקמפיין פרסומי גדול באינטרנט באמצעות TBWADIGITAL. הקמפייןמתבסס על תוצאות של סקר שנערך בקרב מנהלי השקעות בקרב גופים מוסדיים (קופות גמל, קרנות פנסיה וכד'). הקמפיין התדמיתי יימשך כחודש בהיקף של כ 250,000 ₪ ויעלה באתרי התוכן הכלכליים כדה מרקר, גלובס, ביזפורטל ועוד.


לדברי יואב נחמני, סמנכ"ל שיווק חברת תכלית תעודות סל, "תוצאות הסקר הינם משמעותיים לכל מי שעוסק בתחום. אין לי ספק שסקר זה מהווה כלי משמעותי בארגז הכלים של יועצי ההשקעות ומנהלי ההשקעות המוסדיים הפועלים בתחום". שוק תעודות הסל כיום נחשב לדבר החם בשוק ההון ומגלגל כרבע מנפח המסחר בבורסה לני"ע .


תכלית תעודות סלהינה פרי פיתוח ושותפות אסטרטגית בין שתי קבוצות מהמובילות בשוק ההון בישראל תכלית בית השקעות מקבוצת דיסקונט, העוסקת בניהול תיקי השקעות ובבניית מכשירים פיננסיים מתקדמים וקבוצת מייקל דייוויס המובילה בתחום הנגזרים הפיננסיים. הקבוצה מנהלת נכון להיום נכסים בהיקף של כ 8.5 מיליארד ₪. לתכלית 20 תעודות סל שונות, והיא החברה השניה בגודלה בשוק תעודות הסל.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל