תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את קטגוריית חטיפי הדגנים בישראל, משיקה קמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן, בר, ריבנאי, לרגל השקת מוצר חדשני בקטגוריית חטיפי הדגנים לילדים – שוגי בטעם קרמל עם קרם שוקולד המכיל חלבון, מכיל סידן כמו ב- ½ כוס חלב ו- 7 ויטמינים. בקמפיין הושקעו כ- 2 מיליון ₪.
הקמפיין החדש פונה ישירות אל קהל האמהות, באמצעות אורנה בנאי, הפרזנטורית המלווה את מהלך "הכוח להצליח" של דגני תלמה.
בקמפיין ההומוריסטי, מספרת אורנה בנאי על דאגתה, ככל אמא, לבנה שלא יאכל ג'אנק. הדאגה גורמת לה לעקוב אחריו מבין השיחים כשמשחק בגינה, תוך שהיא מספרת שהיא סומכת עליו – "בעיניים עצומות" , ונרגעת כאשר היא רואה שמנצל את ההפסקה במשחק לאכילה של חטיף שוגי בטעם קרמל.
גליה גרוניך, מנהלת שיווק תחום החטיפים ביוניליוור ישראל: "חטיפי הדגנים של תלמה הינם הדור החדש של חטיפי הדגנים לילדים. חטיפים אלה נצרכים בעיקר על ידי ילדים בגילאי 6 – 12.
אורח החיים המודרני גורם לחיפוש אחר פתרונות מהירים, קלי הכנה וזמינים. יחד עם זאת, הולכת וגוברת הדרישה שפתרונות אלה יתנו גם מענה תזונתי. חטיף שוגי המכיל חלבון, מציע כיתר מוצרי הסדרה, פתרון מועדף לאמהות וחלופה אהובה לילדים על פני ממתקים או חטיפים אחרים. סדרת החטיפים נותנת לכל אמא את האפשרות להצליח לגשר בין רצון ובקשות הילדים לממתקים, לרצונה, שיאכלו אוכל בעל ערכים תזונתיים".
הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו- 10 למשך כשבועיים וחצי.
בנוסף, נתמכת ההשקה בפעילות ייעודית לילדים באינטרנט, פעילות פה לאוזן, הטעמות לילדים ונראות בנקודת המכירה.