תנובה ממשיכה בקו השיווקי-בריאותי: משיקה גרסה חדשה לגבינת חמד

תנובה ממשיכה את הקו השיווקי השם דגש על הביראות והדיאטה ומשיקה גרסה חדשה לגבינת חמד- 'חמד לייט 5% שומן בלבד'.



גבינת חמד, מושקת למדפים באריזה חדשנית הכוללת מכסה ומגשית המאפשרים פתיחה חוזרת ושומרים על טריות המוצר.



לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתנובה: "תנובה חרטה על דגלה את ערך הבריאות והיא תשיק השנה סדרה של מוצרים המתאימים לציבור גדל והולך של אנשים שמאזנים את התזונה שלהם ושומרים על אורח חיים בריא. גבינת חמד שרבים מאיתנו גדלו עליה מתאימה את עצמה לאסטרטגיה זו והיא מציעה גרסה בריאה יותר אך לא פחות טעימה של המוצר".



השקת הגבינה תיתמך בפעילות שיווקית ממוקדת באמצעות דיול בנקודות המכירה. לגביע יצורף ספרון מתכונים במטרה להכיר לקהלי מטרה חדשים את הגבינה, על שימושיה המגוונים.

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)