תשלובת בקר תנובה: גידול של 150% במכירות מוצרי בשר בקר טרי לקראת פסח

ביקוש גבוה למוצרי בשר בקר לקראת חג הפסח. תשלובת בקר תנובה, משווקת מותג הבקר הטרי "אדום אדום", מדווחת על עליה במכירות מוצרי בשר בקר טרי במהלך חודש מרץ עם גידול של 100% במכירות בשבועיים הראשונים של החודש וגידול נוסף של 150% במכירות החברה החל מאמצע חודש מרץ.



הגידול במכירות מתייחס למוצרי בקר תנובה הנמכרים במדפי השירות העצמי, כמו גם לנתחי הבשר הנמכרים בקצביות הרשתות. ביקוש גבוה במיוחד נרשם למוצרי השירות העצמי.



"חג הפסח מגדיל באופן טבעי את הביקוש למוצרי בשר בקר טרי, המהווה בסיס להכנת מנה עיקרית חגיגית לארוחת ליל הסדר וארוחות החג שבעקבותיה", מסר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר תשלובת בקר תנובה. "אנו ב"תשלובת בקר תנובה", נערכים לקראת החג במישורים שונים החל בהתאמת מלאי המוצרים לביקוש הגובר, דרך תדרוכים מתאימים לקראת החג למנהלי הקצביות והקצבים ברשתות המבוצעים במרכזי ההדרכה של בקר תנובה וכלה בפעילות ישירה מול הצרכנים ברשתות של חלוקת מתכונים ייחודיים לחג, וצילומי הצעות הגשה".



למידע נוסף,ניתן לפנות לאתר האינטרנט של "אדום אדום" בכתובת: www.bakar-adomadom.co.il


אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה