הקמפיין, שמעלה ארגון מגדלי הדגים בישראל, בפורמט של תכנית ריאליטי, יפגיש בין השף אביב משה והבשלנית רחל בן אלול שהעפילה לגמר התוכנית מאסטר שף והשניים יתחרו ביניהם בקרב מתכוני דגים ראש בראש בטלוויזיה, בפורמט קרוס מדיה חדשני בהשראת סדרות הריאליטי שפותח ע"י שיאון אינפו. הקמפיין מבוסס התוכן יכלול חבילת תשדירי טלוויזיה בערוץ 10 וכן תשדירי רדיו, מתחם תוכן לדג ישראלי טרי באתר נענע 10 ופלטפורמות חברתיות דיגיטליות. 4 משפחות שונות יטעמו וידרגו את המנות, ביניהן גפילטע פיש, חריימה, סביצ'ה, שווארמה מדגים וקבב דגים, שיוכנו ב-4 אתגרים לאורך הקמפיין וכן את מנת הגמר באירוע הגמר ויבחרו את המנצחת בקרב בין מנות הדגים לפסח, שכולן על טהרת דגי בריכות ישראליים טריים. תקציב הקמפיין נמסר למשרד שיאון
כזכור, במסגרת 'רפורמת החקלאות' שהוביל משרד האוצר, הושג בשבועות האחרונים הסכם לפתיחת השוק הישראלי לייבוא דגים ללא מכס ומעבר לתמיכות ישירות במגדלים, בהיקף של כ- 37 מיליון ש"ח, מתוכם יוקצו כ- 3 מיליון ש"ח למערך פרסום לעידוד הציבור הישראלי לצריכת דגים מתוצרת מקומית.