מעצב השיער הבכיר אבי מלכה לשוורצקופף עולה בימים אלה בקמפיין חדש לאביב-קיץ 2010 – קמפיין "בית קטן בערבה". הקמפיין החדש הוגדר על ידי מובילי דעת קהל בתחום השיער, בארץ ובעולם, כאחד הקמפיינים המרהיבים ביותר שנעשו בתחום. הקמפיין כולל קטלוגים של מראות שיער מובילים, פרסום באתרי שיער ואופנה בארץ ובחו"ל, פעילות דקורציה ומיתוג במספרתו של מלכה ופעילות יחסי ציבור. היקף ההשקעה בקמפיין הייחודי מוערך בכ- 150,000 דולר!
במסגרת הקמפיין, יושק קטלוג חדש אשר יציג כ- 15 מראות שיער חדשים שלוקחים אותנו הביתה, לעבר תחושת הקרבה והחמימות שכל אחד מאיתנו שואף להרגיש… תחושה של בית. בכל תמונה של מראה, קיימת תקופה שונה וסיפור שונה, המשלבים בין הישן והאוטנטי לבין החדש והטרנדי. בהתאם לכך, מראות השיער השונים נרקמו יחד עם התפאורה והבגדים.
מבין המראות שיוצגו בקטלוג:
מראה אפרו – מראה טרנדי המשלב בין הניגודיות של שיער בגוון בלונדיני, יחד עם שיער אפרו, שאינו שייך באופן טבעי לדוגמנית.
מראה הצמות הקלועות – גם כן, מראה טרנדי ביותר לאחרונה. רבות נוטות לשלב צמות קלועות בשיערן ואף משתמשות בצמות כאביזר טבעי לביצוע "קשת" בשיער (במקום הקשת עצמה).
מראה קלאסי – מראה שנות החמישים, המשלב בין שיער אסוף יחד עם קליעת צמות.
מראה המשלב בין שיק צרפתי של שנות ה- 20 יחד עם שיק "היפי" של הסבנטיז – שיער פזור, עם גלים רכים וארוכים (שנות ה- 20). לעיתים הגלים ארוכים אף יותר ומעניקים מראה "ווייבי" של מישהי שלא הסתרקה שנים (שנות ה- 70).
מראה אייטיז – תלתלים פתוחים של שנות השמונים, יחד עם שמירה על אוטנטיות התקופה.
את הקטלוג מובילות שתי דוגמניות יפהפיות, ליסה אנקרוק (בת 22 מתל אביב) ופולינה חריטונסקי (בת 23 מתל אביב) לסוכנות לוק.
את שיערן של הדוגמניות, צבע מלכה לבלונדיני, באמצעות צבעי IGORA ROYAL מבית שוורצקופף. הצבע הבלונדיני מאוד פופולארי היום. הוא מדגיש את התסרוקת בשיער לפרטי פרטים, ועושים בו לאחרונה שימוש בתצוגות אופנה מובילות ורבות, בארץ ובעולם.
צבעים אלו מכילים נוסחה חדשנית של גבישי צבע קריסטלים החודרים לעומק סיב השערה (קורטקס) ומביאים לכיסוי טבעי ואופטימאלי של השיער, בעוצמה של עד פי 6 מהממוצע בצבעי השיער. כמו כן, הם מכילים את צמח המורינגה אוליפרה (העשיר בחלבונים, סידן, ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו), מופחתי אמוניאק ומכילים מרכיבים מזינים ומטפחים שונים יחד עם רכיבים נוספים הפעילים למניעת דהיית הצבע וקבלת צבע טבעי.
בנוסף, השתמש מלכה בשטיפות צבע VIBRANCE מבית שוורצקופף. אלו שטיפות ללא אמוניה המכסות את השיער הלבן עד 70% ומחזיקות מעמד עד כ- 25 חפיפות.
לדברי אבי מלכה לשוורצקופף: "בקמפיין הנוכחי היה חשוב לי להעביר את המסר, שלא משנה כמה חדשניים ועתידניים נרצה להיות, חשוב לנו לשמור על האוטנטיות ולזכור מאין הגענו. יש משהו במראה הבייתי שמעניק לנו תחושה של חמימות והכלה שאנו זקוקים לה… לכן, שילבתי בקמפיין, את החדש, בישן. לקחתי את האוטנטיות עד הסוף – כל התפאורה משלבת אלמנטים של בית קטן בערבה, השולחן, הכיסאות, הדקורציה, הכל ישן כמו "של פעם", אפילו הבגדים המיוחדים נלקחו מאוסף של פריטים מאותה התקופה. בתוך כל האוטנטיות הזו, שילבתי טרנדים ותסרוקות מתקופות שונות (ישנות וחדשות), אותם שאבתי מאנשים שונים שפגשתי בטיולים שערכתי בעולם. הקמפיין החדש, הוא מבחינתי אומנות שמחממת את הלב".