חברת אגד תעבורה יוצאת בקמפיין עם כניסת החברה לעיר והפעלת קווי האוטובוסים לרווחת התושבים. הקמפיין בכותרת "נתניה יוצאת לדרך חדשה" יוצא באמצעות משרד הפרסום בלומנקרנץ ושות'. החל מתחילת פברואר נכנסת חברת "אגד תעבורה" להפעלת קווי האוטובוסים בעיר נתניה, באמצעות אוטובוסים חדישים, בטיחותיים המקנים חווית נסיעה לרווחת התושב.
הקמפיין שיעלה לאוויר במהלך חודש ינואר מוערך בתקציב של 250,000 שקל יכלול עיתונות, דיוור, תשדירים ברדיו, שילוט אוטובוסים, קידום מכירות ויחסי ציבור.
לדברי אורטל פורבט , מנהלת השיווק של "אגד תעבורה": "מטרת הקמפיין החדש להציג לתושבי נתניה את קווי האוטובוס החדשים ולבשר להם כי הם יוצאים לדרך חדשה באמצעות האוטובוסים החדישים, המתקדמים והידידותיים לסביבה של החברה.הקמפיין מבוסס על ערכי החברה ומדגיש כי אגד תעבורה מתחייבת להעניק לתושבי נתניה חוויית נסיעה מוקפדת וברמה הגבוהה ביותר בדיוק כמו ההבטחה הפרסומית של הקמפיין"
אגד תעבורה, היא החברה השלישית בגודלה בענף התחבורה בישראל המפעילה שירותי תחבור ציבורית. החברה חרטה על דגלה ערכי שירות, בטיחות, מנהיגות מקצוענות ומצוינות . "אגד תעבורה" מפעילה בהצלחה מרובה תחבורה ציבורית במספר רב של ערים בארץ ועומדת להרחיב את פעילותה למספר ערים נוספות בישראל. "אגד תעבורה" נמצאת בבעלות משותפת של קואופרטיב אגד וקבוצת תעבורה, שני הגורמים הבולטים בענף התחבורה בישראל.