אולמות תצוגה יונדאי ומיצובישי במיתוג מחדש

כלמוביל החלה בתהליך מיתוג ומסחור חזותי של אולמות התצוגה ומרכזי השירות של יונדאי ומיצובישי. הפרויקט החל לפני כ-5 חודשים וכולל עיצוב ומיתוג מחדש של מעל ל- 20 אולמות תצוגה של הקבוצה. בפרויקט הושקעו מאות אלפי ₪. מדובר בתמונות ענק מקנווס אשר נתלו בכל האולמות בשילוב תמונות ועיצוב חדרי המתנה במרכזי השירות.



רם שמר מנהל אגף השיווק בקבוצת הרכב הפרטי מקבוצת כלמוביל מציין כי הקונספט שהוביל את הנראות ביונדאי היה צילומי אקסטרים קלוזאפ חזקים של רכבי קונספט המעבירים מסרים של חדשנות, טכנולוגיה ואיכות. ואילו במיצובישי ערכי המותג הדינאמי הועברו באמצעות תמונות מענפי הספורט התחרותי בצבעי האדום המזוהים עם מיצובישי.



הקונספט והעיצוב הוא של חברת propaganda marketing design ואילו תכנון יצור והפקת האלמנטים בוצעו ע"י – XI קסאי עיצוב מודולרי שגם ניהלו את הפרוייקט.


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר