אומגה תשיק בישראל את הדגמים החדשים לנשים עם קמפיין בינלאומי בהובלת סינדי קרופורד, ניקול קידמן, אלסנדרה
אמברוסיו וליו שישי. הקמפיין יעלה בשלטי חוצות, דיגיטל ונקודות מכירה.
מותג שעוני היוקרה אומגה, חגג השבוע באירוע נוצץ בניחוח הוליוודי, בשנחאי, את השקת אוסף השעונים "קונסטליישן מנהטן" בהשתתפות אורחות הכבוד ההוליוודיות: סינדי קרופורד, ניקול קידמן, אלסנדרה אמברוסיו וליו שישי.
את האירוע פתח נשיא אומגה העולמי רינאלד אשילמן שאמר: "יש לנו מזל שארבע החברות הקרובות של אומגה כאן אתנו יחד: סינדי קרופורד, ניקול קידמן, אלסנדרה אמברוסיו וליו שישי כל אחת מהן מייצגת יופי, תחכום ומצוינות המתכתב עם אוסף השעונים החדשים".