אופטיקנה בקמפיין השקת קולקציית 2010

רשת אופטיקנה עולה בקמפיין תדמיתי חדש לרגל השקת קולקציית 2010 של מותגי הראיה השמש וחיזוק המותג KOYA .


הקונספט שנבחר להוביל את הקו הפרסומי ל-2010 הינו "בואו להתאהב בעצמכם מחדש", ומבטא את תפיסת עולמה של אופטיקנה הרואה במשקפיים אמצעי לביטוי עצמי של המשתמש ומעניקה לכל לקוח חווית רכישה נעימה ומהנה.


בקמפיין רואים בחורה בלוק אופנתי מקובל אך עכשווי ורגיל היושבת על הבר ומרכיבה משקפיים סולידיים התואמים את לבושה השמרני.


היא מביטה לצידו השני של הבר ומבחינה בבחורה הזהה לה לחלוטין הנראית שונה לחלוטין. הבחורה השנייה סקסית בטוחה בעצמה מוחצנת, נהנית מאווירת ומרכיבה משקפיים אדומים ומפתים המבטאים את נוכחותה הבולטת.


באפלולית הבר ובאווירה הקסומה נוצרת תקשורת ביניהן והן מתחילות להחליף מבטים ואף קירבה המבטאת את קבלת האחד את השני עד כדי התאהבות ( בעצמך ) הבאה… איך לא?……. לידי ביטוי בנשיקה מתוקה של קבלה והזדהות.


לדברי מאיר רסין, מנכ"ל אופטיקנה: "הצוות הקריאטיבי של מקאן קיבל בריף מקדים המבקש להמחיש את תשוקתנו למשקפיים ודבקותנו בחזון המקנה למשקפיים תפקיד משמעותי יותר בחייו של המשתמש, ממוצר תפקודי חיוני למוצר נחשק ורצוי.


עוד מוסיף רסין כי : "המשקפיים הפכו בשנים האחרונות לפריט אופנתי מובהק בעל נוכחות שוברת שוויון המאפשרים בנקל לשנות את המסר העובר בנוכחותם. באמצעות הקמפיין אנו באים להמחיש את התשוקה למשקפיים ואת האמצעי לביטוי עצמי של המשתמש. המשקפיים מאפשרים לך לפרוץ גבולות להעביר באמצעותם מסרים שונים – פעם קלאסי ופעם סקסי. אנחנו מזמינים את הצופים להתרגש מהחוויה ולראות כמה שונים הם יכולים להיות עם משקפיים חדשים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)