רוני אראל, סמנכ"ל השיווק ברשת 'אופיס דיפו': "מסקר שערכה 'אופיס דיפו' ומדרישה מוגברת של לקוחות עסקיים, עלה הצורך של הלקוחות העסקיים בטיפול וליווי אישי של תיק הלקוח שלהם".
'אופיס דיפו' החליטה להיענות לצורך ומצמידה מעתה ללקוחות העסקיים מנהל תיק לקוח אישי, שיסייע וילווה אותם בבניית התיק תוך התחשבות בצרכיהם הייחודיים ותוך הקניית חווית שירות ייחודית ואפקטיבית. בנוסף יצטרפו לשירות החדש מומחי טכנולוגיה ועיצוב אשר יתנו מענה בקטגוריות הייחודיות של הריהוט המשרדי והטכנולוגיה.
אחת המסקנות שעלתה מהסקר היא שללקוחות עסקיים שאינם גדולים נדרשת נישה שירותית ייעודית לצרכיהם, ולעיתים הם נתקלים בשירות שאינו עונה על כך. לכן כשיגיעו הלקוחות העסקיים למחלקה החדשה ב'אופיס דיפו' כדי לפתוח תיק לקוח, יוצמד להם מנהל תיק מנוסה ואדיב, שיהיה אחראי למילוי צרכיהם המקצועיים ולחוויית השירות שיקבלו. המנהל האישי ימשיך ללוות את הלקוח העסקי בכל תקופת התקשרותו ל'אופיס דיפו' ויבטיח מענה מיטבי, מדויק ויעיל לכל צורך שיתעורר אצל הלקוח. יש לציין שמוצרי 'אופיס דיפו' עונים לצרכי הלקוחות העסקיים במחירים הטובים ביותר בשוק.
מהרשת נמסר שללא ספק מהלך ארגוני כזה יהיה אופטימאלי לשני הצדדים. הוא גם ייטיב עם הלקוח העסקי וגם יגדיל את רווחיה של הרשת.