אופל יוצאת בקמפיין דיגיטל שיזמין בנות להצטלם עם רכב

אופל ישראל משיקה בימים אלה קמפיין דיגיטלי חדש תחת הסלוגן "מי הכי יפה בעיר" שיתבסס על תחרות עם רכב כפרס. את הקמפיין מובילות עשר אושיות רשת מובילות בניהן הדוגמניות: טיטי איינאו, נטלי דדון וקסניה טרנטול. הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום "דרורי ארועטי ברמן" בשיתוף חברת ההפקות "ברדוגו" עולה במדיות הדיגיטליות השונות בהשקעה כספית של כ-מיליון ₪.



במהלך הצילומים לקמפיין הולבשו עשר אושיות הרשת בצבעים נועזים התואמים לצבעי הרכבים מדגם האדם שצולמו. הצילומים התקיימו ברחבי קניון האופנה החדש- fashion mall מבית גינדי, במספר לוקיישנים שונים החל ברחבת הכניסה לקניון, בקניון עצמו ועד החניון שהפך לסט צילומים.


במקביל לעליית הקמפיין במדיות הדיגיטליות, העלו הבנות המשתתפות תמונות מיום הצילומים ואף הזמינו את העוקבות שלהן לקחת חלק בפעילות ולהשתתף בתחרות שתתקיים ב 15/6-16/6 בקניון האופנה החדש- fashion mall מבית גינדי, בו הבנות יצטלמו לצד הרכבים.



צילום: עידו איז'ק


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)