מאוזנר, המתמחה בעיצוב וייצור אופנה עילית לנשים, יוצאת בקמפיין שיווקי מקורי- "מאוזנר עסקית", במסגרתו, תציג החברה "תפריט עסקי" שמורכב מ-3 "ארוחות" עסקיות ברמות מחיר שונות: 1. הרמה הבסיסית – ארוחת בוקר. 2. רמת ביניים – ארוחת צהרים. 3. "ארוחת" ערב גורמה.
מהחברה נמסר הבוקר כי במסגרת הפעילות, במהלך חודש נובמבר, חודש המבצע, תוכלנה לקוחות מאוזנר, לבחור כרצונן, באחת מ"הארוחות" המוצעות לה, ולהרכיב הופעה משפע הפריטים המוצעים.
שוקי ורבקה מאוזנר, בעלים משותפים ומעצבת הבית: "אנו גאים לחנוך קונספט חדיש ומהפכני, שבאמצעותו אנו עורכים הקבלה בין מזון לגוף ומזון לנפש. כידוע, אנו מורכבים משתי ישויות גוף ונפש. אנו אוכלים לקיומנו הפיסי אך לעיתים שוכחים להזין את הנפש. באמצעות חווית קניה ייחודית למאוזנר, נחשפות הלקוחות לאופנה שהיא אינה רק לבוש, אלא אופנה עם ערך מוסף."
הקמפיין ילווה בפרסום נרחב במדיה מפולחת ויוקרתית וילווה בעיצוב קונספט כולל, שיבוטא בחלונות הראווה ובסידור פנים- בחנויות הרשת.