קראפט פודס ישראל, הנציגות המקומית של KRAFT – תאגיד המזון השני בגודלו בעולם, משיקה ויוצאת במהלך שיווקי שהוא חלומו הרטוב של כל חובב מתוקים.
החברה תשיק בישראל את שוקולד MILKA עם עוגיות OREO. למעשה, מדובר במפגש פסגה של שניים מהמותגים המובילים בתחומם בעולם, החברים גם במועדון המיליארד של KRAFT בעולם. אוריאו היא העוגייה הנמכרת ביותר בעולם, כאשר ע"פ הערכות מידי יום נמכרות מיליארדי עוגיות ואילו בישראל אוריאו היא עוגיית הפרימיום הנמכרת ביותר עם נתח שוק של 25% משוק עוגיות הפרימיום (ע"פ נתוני סטור נקסט לשנת 2012).
MILKA, הנו מותג השוקולד הנמכר באירופה. בישראל, מחזיק המותג נתח שוק של 5% כאשר בשנה האחרונה, נכנסה קראפט עם המותג גם לשוק העוגיות, וכאשר לאורך השנה היא ממשיכה ומשיקה מגוון רחב של כ- 7 מאפים מצופים שוקולד.
עפרה למפרט, מנכ"לית קראפט פודס ישראל: "הן MILKA והן OREO הינם מותגים פופולאריים בישראל ומדי שנה מציגים כל אחד צמיחה דו סיפרתית. לכן היה זה אך טבעי להשיק מוצר המאחד ביניהם. מילקה עם עוגיות אוריאו, תואר עם צאתו כ"מפגש אימפריות" ונהפך עם השקתו באירופה ובארה"ב לאחד מדברי המתיקה הנמכרים ביותר. מאז קיבלנו דרישות רבות מצרכנים, שנחשפו למוצר בחו"ל, להביאו לישראל. כעת, עם ההשקה, יכול הצרכן הישראלי ליהנות משניהם מ שוקולד MILKA משובח ובתוכו שברי עוגיות OREO – שילוב המעניק חוויה שלמה וטעימה במיוחד. אני מאמינה, כי עם השקת מילקה עם אוריאו, נוכל לעשות קפיצת מדרגה נוספת בתחום השוקולד אל מול המתחרות".
את השקת השוקולד החדש, צפויה קראפט פודס לעשות באמצעות קמפיין מצומצם אך חכם, שעיקר המיקוד בו יהיה על עולם ה-SOCIAL ברשת ובעיקר בקרב בני נוער, סטודנטים וצעירים. זאת בשל העובדה שעוגיית OREO נחשבת ליוצרת שיח רב ברשת ולמעשה, דף הפייסבוק של OREO נחשב לאחד מדפי האוהדים הגדולים בעולם עם 31 מיליון לייקים.