אורקל מעלה קמפיין לפתרונות Hyperion – כלי ניהול מתקדמים לסמנכ"לים כספים בהשקעה של 350,000 דולר

Oracle ישראל יוצאת בימים אלה בקמפיין בהיקף של כ- 350 אלף ₪, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי. הקמפיין מתמקד בפתרונות Hyperion –כלי ניהול מתקדמים לסמנכ"לי כספים, בתחום של תכנון וניהול תקציב ארגוני, איחוד דוחות כספיים וסימולציות שונות על המצב העסקי של הארגון.



הקמפיין נפתח עם הסיסמא: "אורקל מס' 1 באיחוד דוחות כספיים " תחת ההבטחה הפרסומית לכל התועלות והפתרונות לאתגרים העסקיים של סמנכ"ל הכספים.


הקמפיין יעלה במספר ערוצים שונים: שלטי חוצות, עיתונות יומית, עיתונות מקצועית, אינטרנט, E-MARKETING ושיווק ישיר. הקמפיין פונה לסמנכ"לי כספים, אנשי התקציב והחשבים.



אלברטו מרנפלד – סמנכ"ל פתרונות עסקיים באורקל "לסמנכ"ל הכספים תפקיד מכריע במתן מידע חיוני לארגון לצורך קבלת החלטות אסטרטגיות. אנו באורקל ממוקדים במתן פתרונות לשיפור הביצועים האסטרטגיים של לקוחותינו ולכן אנו משקיעים בתחומים כגון Hyperion".


אורקל רכשה את חברת Hyperion המובילה בתחום ניהול ביצועי הארגון. המהלך מרחיב את סל הפתרונות ללקוחות Oracle, SAP, ומערכות ארגוניות אחרות.



קרדיטים:


משרד פרסום – אדלר חומסקי


קמפיין אינטרנט- E-dologic


מנהל תקשורת שיווקית – אורקל: תומר מירום.


יח"צ – מורל צור תקשורת

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל