Oracle ישראל יוצאת בימים אלה בקמפיין בהיקף של כ- 350 אלף ₪, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי. הקמפיין מתמקד בפתרונות Hyperion –כלי ניהול מתקדמים לסמנכ"לי כספים, בתחום של תכנון וניהול תקציב ארגוני, איחוד דוחות כספיים וסימולציות שונות על המצב העסקי של הארגון.
הקמפיין נפתח עם הסיסמא: "אורקל מס' 1 באיחוד דוחות כספיים " תחת ההבטחה הפרסומית לכל התועלות והפתרונות לאתגרים העסקיים של סמנכ"ל הכספים.
הקמפיין יעלה במספר ערוצים שונים: שלטי חוצות, עיתונות יומית, עיתונות מקצועית, אינטרנט, E-MARKETING ושיווק ישיר. הקמפיין פונה לסמנכ"לי כספים, אנשי התקציב והחשבים.
אלברטו מרנפלד – סמנכ"ל פתרונות עסקיים באורקל "לסמנכ"ל הכספים תפקיד מכריע במתן מידע חיוני לארגון לצורך קבלת החלטות אסטרטגיות. אנו באורקל ממוקדים במתן פתרונות לשיפור הביצועים האסטרטגיים של לקוחותינו ולכן אנו משקיעים בתחומים כגון Hyperion".
אורקל רכשה את חברת Hyperion המובילה בתחום ניהול ביצועי הארגון. המהלך מרחיב את סל הפתרונות ללקוחות Oracle, SAP, ומערכות ארגוניות אחרות.
קרדיטים:
משרד פרסום – אדלר חומסקי
קמפיין אינטרנט- E-dologic
מנהל תקשורת שיווקית – אורקל: תומר מירום.
יח"צ – מורל צור תקשורת