אייקון אינטראקטיב מעלה קמפיין אינטרנט למנורה מבטחים בהיקף של מיליון שקל
קבוצת הפיננסים מנורה מבטחים קרנות נאמנות בע"מ יוצאת בקמפיין אינטרנט רחב בחג החנוכה באמצעות אייקון אינטראקטיב. בכל יום מימי החנוכה יופיע הקמפיין במיקומי פרימיום באתרי האינטרנט המובילים: דה מרקר, YNET, גלובס, MSN, SPORT5. תקציב הקמפיין כמיליון שקל.
במסגרת הקמפיין בכל יום יוכלו גולשי האתר להדליק את נרות החג שנמצאים על סמלה של מנורה מבטחים.
"באמצעות קריאייטיב ייחודי הצלחנו לרשום מספר עצום של הקלקות על הבאנרים", אומר איל מתתיהו, מנכ"ל אייקון אינטראקטיב. "בסיס הרעיון היה להביא את רוח החג באמצעות פרסום קריאטיבי שמוביל לאתר החברה. במקרה זה הבלטנו נושא פשוט לכאורה של הדלקת נרות וירטואלים עם מותג החברה – מנורה".