איך לקדם אתר מתחום האנרגיה הירוקה?

איך לקדם אתר מתחום האנרגיה הירוקה?

כיום ישנה מודעות גבוהה יותר מאשר בשנים קודמות לכל הקשור בתחום האנרגיה הירוקה. אנו עדים לעלייה בכמות בנייני המגורים הנבנים בסטנדרטים של בנייה ירוקה, רואים כיצד בכל מקום יש פחי מחזור ופחים שונים לשמירה על הסביבה, פארקים ירוקים ששומרים עליהם יותר מאשר בעבר ואפילו שאיפה לייצר חשמל באמצעות מערכות סולאריות התורמת גם כן להפחתת הזיהום ושמירה על העולם שלנו. בשל העלייה במדד הפופולריות של חברות ומיזמים העוסקים בתחום זה, באופן טבעי עולה גם התחרות בתוצאות החיפוש בגוגל, על כן אתם רוצים לעבוד עם חברת קידום אתרים מקצועית שתסייע לכם לקדם את האתר שלכם בתחום האנרגיה הירוקה. בינתיים תוכלו ליהנות מכמה טיפים חיוניים לקידום אורגני של אתר מסוג זה.

מחקר מילות מפתח ובחירת הביטויים הנכונים לקידום:

מכיוון שהתחום עדיין בחיתוליו בישראל ביחס לעולם, על אף ההתקדמות שעשה בשנים האחרונות, אנו צפויים לראות פחות חיפושים בגוגל או חיפושים נרחבים על פני ביטויים רבים ושונים – לרוב ממוקדים מאוד. לכן, חשוב לבצע מחקר מילות מפתח מקדים ולבחור היטב את הביטויים שאנו רוצים לקדם וכיצד הם יהיו קשורים לתחום בו עוסק האתר שלנו. בעוד חברה אחת תעסוק בבנייה ירוקה, חברת אחרת עשויה לעסוק במחזור וחברה אחרת יכולה לשווק פאנלים סולאריים. מכאן שהשירותים המסופקים על ידי אותן חברות הם שונים וכך גם הביטויים שאנשים עשויים לחפש בכדי להגיע אליהם.

תכנים לאתר ואופטימיזציה בתוך האתר:

לאחר שבחרתם את הביטויים כדאי לבצע אופטימיזציה לאתר הקיים. לשפר את חוויית השימוש בו, להתאים את האתר רספונסיבית לגלישה במובייל ובמסכים שונים, לבצע התאמות בתוכן הקיים באתר לצרכי קידום ועוד. בנוסף כדאי להזין באתר תכנים חדשים, כאשר כל עמוד תוכן חדש באתר ייצג אחד מביטויי המפתח שבחרתם לקדם.

יצירת קישורים נכנסים לאתר:

קידום אורגני דורשת הרבה מעבר למה שנספיק לסקר במאמר זה, אולם אם יש משהו נוסף שנרצה להזכיר לסיום זה יהיה כמובן את נושא הקישורים. יצירת קישורים נכנסים לאתר הינה חיונית ותדרוש מכם להעלות מאמרים לאתרים שונים, לקנות קישורים או לבצע שת"פ עם בעלי אתרים אחרים. חשוב שהקישורים יהיו מהתחום שלכם או תחום דומה/משלים או מקביל כדי שיהיה לקישורים יותר ערך. לקריאה נוספת ומלאה בנושא אנו ממליצים להרחיב את הידע כדי לבצע את הקישורים בצורה נכונה וטבעית ככל האפשר.


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר