איך מנגישים שירות לקוחות בחירום ל-700 אלף חירשים וכבדי שמיעה


חברת Sign Now קיימה אתמול את האירוע 'מעבדות לחירום' בנושא הנגשת שירותים בשגרה ובחירום, על רקע חצי שנה למלחמת 'חרבות ברזל'. הוועידה התמקדה במתן שירות לאנשים עם מוגבלות בזמן מלחמה, בפעילות מנהלים מובילים בשירות, בחירום בזמן אמת ועוד.

באירוע השתתפו גורמים בכירים מחברות ומשרדים מובילים במשק, המנגישים את השירותים שלהם לקהילת החירשים וכבדי השמיעה.

הועידה והפעילות של המיזם מלווה באופן שוטף על ידי משרד נשיץ ברנדס אמיר ומיוצגת על ידי עו״ד איתי דויטש, שותף במחלקה המסחרית במשרד. דויטש, אשר פתח את הוועידה, סקר את היבטיה המשפטיים של סוגיית ההנגשה, דן בחקיקה הקיימת בנושא ובחשיבות ההנגשה בישראל.

אחת הדוברות המרכזיות בפאנל הייתה מאיה רדושינסקי, סמנכ"לית שירות ומכירות בפרטנר. פרטנר היא החברה הראשונה שהשיקה שירות זה עבור לקוחותיה בישראל. מאיה ציינה כי פרטנר, כחברה שמשרתת מעל ל-3 מיליון לקוחות מדי יום, רואה חשיבות גדולה במתן שירות איכותי לכל הלקוחות שלה ובכללם אנשים עם מוגבלות. עוד הוסיפה כי פרטנר רואה חשיבות במתן שירות מהיר, רגיש ומותאם אישית עולה בימי חירום, בהן מתחדד הצורך והקריטיות של מתן שירותי תקשורת רציפים ויציבים.

את האירוע יזמה חברת Sign Now, שיצרה אפליקציה חדשנית המגשרת בין קהילת החירשים לנותני שירות ומאפשרת להם ליצור קשר עם מתורגמן בשיחת ווידאו בזמן אמת. המתורגמן פונה בשיחה רגילה אל מוקדי שירות הלקוחות, שיודעים לזהות את השיחה הנכנסת ממוקד Sign Now ולספק מענה מהיר. מתחילת המלחמה, הרחיבה חברת פרטנר את מתן השירות ל-24/7 עבור לקוחותיה.

על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל כ-700 אלף חירשים וכבדי שמיעה ועל פי הערכה כ-20 אלף מתוכם דוברי שפת הסימנים.

תומר לוי, מייסד ומנכ"ל Sign Now: "פרטנר היא החברה הראשונה בישראל שהאמינה ב-Sign Now אי שם בפברואר 2022, מה שסייע לנו לייצר את האינרציה ליצירת שיתופי פעולה נוספים, בדרכנו להנגיש את ישראל לשפת הסימנים".

אולי יעניין אותך

קהל רחב צילום ניב קנטור
אירוע השקת תערוכה של יערה זקס בעזריאלי שרונה - צילום לנס הפקות 46
פעילות פברואר יוצא מן הכלל של החברה למתנסים - גלעד ויטל - צילום יחצ
שני עננים-25 (1)
חינה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
צילום באדיבות טיקטוק ישראל (4)
IMG-20240414-WA0023