איך מעבירים 30 שניות המתנה בתחנת אוטובוס?


Evian, מותג מים מינרליים ידוע בעולם, לא בפעם הראשונה משתמש בתינוקות כמוטיב מרכזי בפרסומות. כולנו זוכרים פרסומת שבה כ-10 תינוקות רוכבים על רולרבליידס ומציגים מותג המים בצורה מרעננת וצעירה. הרי קשה להישאר אדישים כלפי התינוקות המקסימים האלה בלי מחשבה פזיזה לקפוץ לחנות ולטעם לגימה מהמוצר הקסום הזה. גם הנתונים היבשים מדברים בעד עצמם, יותר מ-47 מיליון צפיות לסרטון ביו-טיוב.


הפעם Evian לא סתרו מהמוטיב שלהם, של שימוש בתינוקות, אך עשו זאת בצורה אחרת ואינטראקטיבית יותר. הם מיקמו שלטי חוצות אינטראקטיביים בכמה תחנות אוטובוס בשיקגו, כאשר בכל שלט הוכנס מסך מגע גדול עם אפשרות ללחוץ עליו ולהפעיל סרטון משעשע באורך של כ-30 שניות וכך להעביר את הזמן עד הגעת האוטובוס ע"י האזנה למוזיקה קצבית.


הפוסט פורסם בבלוג buzz007.co.il




אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר