איך מקדמים מותג בהשקעה של דולר?

הנה קמפיין גרילה מנצח מבית היוצר של LOCTITE, יצרנית הדבק SUPER GLUE 3. מה שמאפיין את הקמפיין הזה זאת הפשטות מצד אחד ואפקטיביות מושלמת מצד שני. מה צריך יותר מאשר מטבע ישן, אשר דבוק לאספלט, על מנת להראות את האמידות של מוצר מהפכני? כל הכבוד ל-LOCTITE, רעיון באמת מבריק!


עכשיו, מה המסקנה המתבקשת מהקמפיין הזה? כנראה שדברים באמת מבריקים עושים בלי תקציבי פרסום של מיליונים, אלא עם קצת חשיבה יצירתית שתתפוס את הצרכן במקום ובזמן שהוא הכי פחות מוכן, ובשל להפנים את המסר השיווקי!



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר