איך פיתוח אפליקציה יכול להקפיץ לך את השיווק באינטרנט

הנוף הדיגיטלי משתנה כל הזמן במהירות, והוא מונע בין היתר מהשימוש ההולך וגובר של מכשירים ניידים חכמים – סמארטפונים. כל ילד היום מחזיק במכשיר טלפון חכם, ועושים בו כמעט כל דבר מלבד שיחות – צפייה בסרטונים, רשתות חברתיות, קניות עד הבית וביצוע פעולות בנקאיות מכל מקום, בכל הזמן. לכן אין זה פלא שכל עסק וארגון שמכבדים את עצמם בוחרים להשקיע בהקמה ופיתוח של אפליקציה לעסק או לארגון שיאגוד את כל הנושאים ותחומי הפעילות שהם עוסקים בהם, על מנת לשווק את עצמם טוב יותר ולאפשר ללקוחות גישה יעילה יותר. בשיטה זו, כולם יוצאים מורווחים והעסק מצליח ומתפרסם יותר.

אם יש לכם עסק, חברה או ארגון מכל סוג שהוא ואתם מעוניינים להקפיץ את השיווק וההצלחה שלכם ברשת, כדאי לכם להשקיע בפיתוח אפליקציה. במאמר זה נדון בכמה יתרונות של הקמת אפליקציה.

פופולריות הולכת וגוברת של אפליקציות

מחקר מראה שלפחות 75% מהצרכנים יעדיפו לחסוך זמן בקניה של מוצר או שירות דרך הטלפון האישי שלהם, ורוב אלו שמשתמשים בטלפונים חכמים יעדיפו לעשות את זה דרך האפליקציה ולא דרך האתר. על פי הערכות שונות, בשנים הקרובות התשלומים דרך האפליקציות יובילו על פני כל פלטפורמה אחרת ויצמחו בעשרות אחוזים מדי שנה. אלו הן רק כמה מן הסיבות שכדאי להשקיע בפיתוח אפליקציה סלולרית מותאמת אישית לעסק שלכם.

דרך נהדרת לניהול קשרי לקוחות

אנשים בוחרים בחברות שמבינות אותם בכל פעם שהם צריכים מהם משהו. הם יכולים לרכוש מוצר או שירות, ועדיין להישאר מחוברים ומעודכנים במגוון נושאים. אפליקציה מאפשרת לעסק שלכם להיות מחובר ללקוחות ולדעותיהם, אם זה דרך יצירת קשר ושליחת הודעות דרך אפליקציות, דירוג, ביצוע מגוון פעולות והתעדכנות. כך דרך שימוש באפליקציה אתם יודעים בדיוק מי יוצר אתכם קשר, מהם הפרטים שלו, מה הם רכשו מכם ואילו הצעות שיפור וייעול אתם יכולים לבצע. אפליקציה מותאמת אישית היא דרך מוצלחת ויעילה במיוחד להגיש ללקוחות שלכם את מלוא המידע והשירותים שהם רוצים באופן מיידי.

נגישות 24/7 לעסק שלך

לחנות פיזית, למשרד בו אתם פועלים ומנהלים את העסק שלכם, או אפילו לשיחה דרך הטלפון אליכם בעלי העסק, יש חסרונות – יש לכם שעות קבועות של פתיחה וסגירה, ואתם עלולים להפסיד לקוחות שלא הספיקו או איחרו. במקום זאת, דרך אפליקציה לנייד אפשר לבצע את רוב או אפילו את כל הפעולות בכל שעה ביום ובכל יום במהלך השבוע! כך אין לחץ של סגירה ופתיחה ולקוחות עצבניים, כי הם יכולים לבצע את הרכישה או הפניה דרך האפליקציה בקלות ובנוחות מהבית. גם לא יהיה צורך להחזיק נציג שירות, כיוון שכל המידע מסופק להם דרך האפליקציה.

אם אתם מעוניינים להזניק את העסק או החברה שלכם כמה רמות למעלה, כדאי לכם לשקול פיתוח אפליקציה איכותית לעסק שלכם!

אולי יעניין אותך

טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

לאזן את התזונה צילום הרבלייף
אביבי מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349