איל מימון מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של חברת הסטארט אפ הישראלית זוטא קור

חברת הסטארט-אפ הישראלית זוטא קור(ZutaCore) , המפתחת פתרון מהפכני לקירור נוזלי שאינו מוליך חשמל עבור שרתים ומרכזי נתונים (Data Centers) וכך להפחית משמעותית את צריכת החשמל ולצמצם את פליטת גזי החממה, הכריזה על מינויו של איל מימון לתפקיד סמנכ"ל הכספים (CFO).  

 

איל מימון מביא עימו ניסיון ארוך ומגוון כסמנכ"ל כספים במגזרי פעילות שונים, בכלל זה שימש כסמנכ"ל הכספים של נוקיה סימנס נטוורקס (NSN) ישראל, מנהל הכספים של אזור ישראל, המזרח הקרוב וכן של אירופה בחברת הספנות צים, ראש מינהל הכספים בעיריית הוד השרון ועוד. כמו כן שימש סמנכ"ל כספים של מספר חברות סטארט אפ ישראליות. 

 

ארז פרייבך, מייסד שותף ומנכ"ל זוטא קור, בירך על הצטרפותו של איל לחברה ואמר כי "איל מצטרף לזוטא קור בנקודת זמן משמעותית של תנופה עסקית והתרחבות גלובלית הנובעת מהביקוש הגדל לפתרונות הקירור הייחודיים שלנו לחוות שרתים. אני סמוך ובטוח כי איל הוא אדם המתאים ביותר להוביל את הפעילות הפיננסית של זוטא קור ולתרום מניסיונו להמשך הצמיחה של זוטא קור בשנה הקרובה."  

מימון הוא בוגר כלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת ת"א ובעל רישיון רואה חשבון.

 

אודות זוטא קור 

זוטא קור (ZutaCore), שהוקמה בשנת 2016 על ידי היזמים ארז פרייבך, המשמש כיו"ר ומנכ"ל החברה ונחשון אידלסון, המשמש כסמנכ"ל טכנולוגיות, פיתחה טכנולוגיה ראשונה מסוגה ופורצת דרך בשם HyperCool, אשר מורידה עד 90% את היקף צריכת החשמל של קירור השרתים ומרכזי המחשוב. 

לעומת הפתרונות הקיימים, הטכנולוגיה מבוססת על נוזל מיוחד שאינו מוליך חשמל (דיאלקטרי) שהוא בטוח לשימוש – ללא הסיכון הכרוך בקירור באמצעות מים אשר עלול לגרום לקצר חשמלי למערכות המחשוב. טכנולוגיה זו מאפשרת לגופים המחזיקים חוות שרתים וחדרי מחשוב לנצל טוב יותר את שטח חוות השרתים (density) הקיים על מנת לספק כוח עיבוד גדול – צורך הנמצא במגמת עלייה חדה לנוכח הביקושים הגדלים למעבדים עוצמתיים יותר עבור מרכזי נתונים גדולים ויישומים מבוססי AI. 

בשנת 2019 הוקמה על ידי פרייבך ואידלסון חברת סטארט אפ נוספת בשם קראר (Carrar) אשר מפתחת פתרון לשמירת הטמפרטורה של בטריות במכוניות חשמליות. 

זוטא קור פועלת באזור התעשייה "ספירים" ליד שדרות ומטה השיווק נמצא בסן חוזה, קליפורניה וכן היא מפעילה סניפים באירופה, טיוויאן והודו. החברה מעסיקה כ – 60 עובדים מהם כ – 50 בישראל. 

אולי יעניין אותך

David Gee
 גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)
 ארליך
 לשמאל יואב הורוביץ, צבי ימיני, אורית אפרתי, שיזף רפאלי
 שלומית ירון
 אלטשולר המנכל הנכנס של רבוע כחול נדלן צילום יוסי פונס זוג הפקות

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349