איל קיציס נבחר לפרזנטור של כלל ביטוח ופיננסים ויוביל את השפה התקשורתית החדשה

חברת כלל ביטוח ופיננסים בחרה במגיש
"ארץ נהדרת" איל קיציס לפרזנטור שלה לשנים הקרובות. קיציס יוביל את סדרת
הקמפיינים לשירותיה ולמוצריה של כלל ביטוח המבטיחים תחושת ביטחון, בכל מקרה ביטוחי,
כמו ביטוח בריאות, הצטרפות לקרן פנסיה וכו'.

איל "המבוגר האחראי" של ארץ נהדרת
שמתארח בסלון המשפחתי של כולנו כבר למעלה מ18 שנים, נהנה מאהדה גבוהה ונתפש כמי שבצד
היותו מצחיק ושנון יודע להעביר מסרים מורכבים בקלות ובגובה העיניים.


בתוך כך, נדרש קיציס בקמפיין החדש לביטוח הבריאות
של כלל להציג בדרכו הייחודית כיצד הכיסוי הביטוחי יכול להשאיר אותו רגוע במיוחד, גם
כשהוא נמצא במצבים מורכבים כמו עידוד הקבוצה האהובה עליו, מיציע אוהדי הקבוצה היריבה,
או כשמתעוררות בו חשדות בנוגע ליחסיו עם אשתו.

קמפיין הפרסום, שהופק ע"י אדלר חומסקי,
יעלה בשבועות הקרובים בפריסה ארצית במגוון פלטפורמות בו זמנית – טלוויזיה, דיגיטל,
שילוט חוצות ועוד.


לדברי גלי שבד, משנה למנכ"ל, מנהלת אגף
שיווק ואסטרטגיה של כלל ביטוח ופיננסים ציינה:
"אנו משיקים היום שפה תקשורתית
חדשה, המשקפת את מובילותה של כלל ביטוח ופיננסים
בענף הביטוח, ובהצעת הערך המשמעותית שהיא מעניקה ללקוחותיה המותאמת לצרכיהם האישיים
וכוללת שירותים ומוצרים איכותיים וחדשניים. הבחירה באיל קיציס לשפה התקשורתית החדשה,
הייתה טבעית עבורנו. איל הוא שחקן מוכשר, כובש, כריזמתי ונוסך ביטחון ויציבות. אישיותו
של איל מייצגת נאמנה את המסרים שאנו מעוניינים להעביר, במקצועיות והאחריות הראויה בשילוב
של הומור שנון ומשעשע".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)