איקאה עולה בקמפיין חדש המתמקד בחדרי מגורים תחת הסלוגן כל הפתרונות לחדר מגורים מושלם. בקמפיין הושקעו כמיליון שקלים והוא יעלה לאוויר בעיתונות ארצית, טלוויזיה ואינטרנט. הקמפיין יעלה לאוויר השבוע לתקופה של שבועיים באמצעות משרד הפרסום אזימוט.
שימרית גל, מנהלת השיווק של איקאה: אסטרטגיית הפרסום של איקאה שומרת לאורך השנים על אופן העברת המסר הפרסומי בצורה ברורה ופשוטה. הפעם החליטה החברה להפיק קמפיין שונה ממה שנעשה עד כה. את ההשראה לסרטון קיבלנו משני בימאים ישראלים מוכשרים, מירב ויובל נתן. הסרטון מורכב מאלפי תמונות סטילס שצולמו ברצף אנימציה ומציג נסיעה של משפחה על גבי ספה ומעבר של חדרי מגורים שונים לאורך הנסיעה תוך הצגת מגוון של מוצרים ופתרונות".
עוד הוסיפה גל כי הסרטון מעורר התעניינות רבה בקרב איקאה העולמית ובעתיד הקרוב מתכננת איקאה ישראל להפיק סדרת סרטונים דומה לקטגוריות נוספות.