איקאה בקמפיין חדש

איקאה עולה בקמפיין חדש המתמקד בחדרי מגורים תחת הסלוגן כל הפתרונות לחדר מגורים מושלם. בקמפיין הושקעו כמיליון שקלים והוא יעלה לאוויר בעיתונות ארצית, טלוויזיה ואינטרנט. הקמפיין יעלה לאוויר השבוע לתקופה של שבועיים באמצעות משרד הפרסום אזימוט.



שימרית גל, מנהלת השיווק של איקאה: אסטרטגיית הפרסום של איקאה שומרת לאורך השנים על אופן העברת המסר הפרסומי בצורה ברורה ופשוטה. הפעם החליטה החברה להפיק קמפיין שונה ממה שנעשה עד כה. את ההשראה לסרטון קיבלנו משני בימאים ישראלים מוכשרים, מירב ויובל נתן. הסרטון מורכב מאלפי תמונות סטילס שצולמו ברצף אנימציה ומציג נסיעה של משפחה על גבי ספה ומעבר של חדרי מגורים שונים לאורך הנסיעה תוך הצגת מגוון של מוצרים ופתרונות".



עוד הוסיפה גל כי הסרטון מעורר התעניינות רבה בקרב איקאה העולמית ובעתיד הקרוב מתכננת איקאה ישראל להפיק סדרת סרטונים דומה לקטגוריות נוספות.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)