איקאה יוצאת לרחובות

לאיקאה יש היסטוריה של פרסום טוב, אבל בקמפיין הנוכחי שקרה במהלך שבוע העיצוב של ניו יורק החליטה איקאה להשתמש בשיווק גרילה, והמסר היה פשוט – "עיצוב טוב יכול להפוך את היום לקצת יותר טוב".







איקאה התמקדה בעיצוב של פינות רחוב שונות במנהטן ומיקמה פריטים רגילים מתוך מגוון המוצרים שנמכרים בחנויותיה, במקומות בלתי צפויים ברחוב כדי לחדור טוב יותר לתודעת הצרכן ולמשוך את צומת לבו. ניתן היה למצוא עיצוב מעניין של טלפון ציבורי, פינת מנוחה חמודה שבלתה מאוד באמצע הרחוב או אפילו תחנת אוטובוס מאובזרת עם ספות בצבעים מושכים.


פוסט זה צריך להעיר נורה אדומה אצל מנהלי שיווק ופרסום של רשתות רהיטים גדולות בישראל שמסיבה בלתי ידועה לי, לא רוצים או לא יודעים להשתמש ברעיונות שיווקיים בלתי שגרתיים – אלא מסתפקים בפרסום סטנדרטי באמצעי מדיה מקובלים שלא כל כך יעילים לצרכן הממוצע. גם במקום איקאה ישראל הייתי חושב להשתמש בשיטה דומה, הרי אם זה עבד ביפן, שוודיה וארה"ב, למה שזה לא יעבוד בישראל?


(פורסם בבלוג Buzz-Observer)




אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר