איקאה ממשיכה במסורת השנתית: "קמפיין סוף שנה" בהיקף של כשלושה מיליון ₪


איקאה ממשיכה במסורת השנתית ויוצאת ב"קמפיין סוף שנה" שילווה את מבצעי סוף השנה שהחברה מקיימת בימים אלו ועד סוף דצמבר. היקף הקמפיין כשלושה מיליון והוא כולל עיתונות ארצית, טלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 9 ) ואינטרנט, ויימשך עד סוף השנה.



הקמפיין כולל סרטונים קצרים שכל אחד מהם חושף קטגוריה אחרת בהתאם לתקופת המבצע ויוצר ציפייה לקראת המבצע הבא. הסרטון הראשון שעלה לאוויר מתמקד במחלקת חדר המגורים.




קרדיטים:


משרד פרסום: אזימוט


מנהל מקצועי: אליעד רגב


סופרוויזר: שרית בן-צור חדד


מנהל קריאטיב: זוהר נעמן


ארט: גונזלו ארוצ'ס


קופי: ינאי וולף


חברת הפקה: הנדס-אפ


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)